3 Aralık 2010 Cuma

Dip boyam gelmişti sarı sarı kurtuldum!



                Herkesin dip boyası geldiğinde görüntü aynıdır, ya beyazları çıkmıştır, yada sarıya boyanmış saçların dipleri kara kara görünür.. Benim öyle mi? simsiyah kömür karasının dibinden, kumral saçlar çıkıyor. Artık sarı saçın dibinden çıkan karalara alıştı gözümüz garip gelmiyor. Hatta doğal bile gelmeye başladı artık o bana :) Ama siyahın dibinden sarı çıkınca pek feci oluyor açıkçası...

        Bende hemen işe koyuldum. Kuaförde yaptırmam, en ucuzu 25 tl'ye yapıyor dip boyayı, hem de mavi siyah diye normal siyahı yutturmaya çalışıyorlar. Ben en güzeli en fazla 5tl veriyorum tüp boyamı alıyorum, güzelce fırçamla sürüyorum. Ne gerek var hem o kadar para vericem, hem de mavi-siyah olmicak.. PEEEH!
Kendi işimi hallederim ben... :)

       Neva colour bambu özlü yeni boyasından aldım. Mavi-siyahın numarası 1-1.. Fena gibi gelmedi bana, 3,5 tl verdim boyaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder