24 Kasım 2010 Çarşamba

Flormar Neon yaktın beni !



   Bu akşam eşim aradı ve 5 dakikaya hazır ol dışarı da bir şeyler yiyelim dedi. Ben de bayılırım dışarıda yemeğe hop bi kot çektim bir dakika sonra hazırdım zaten :)

   Mc donald's a girdik. Artık gece 2 ye kadar açık mc'ler. Biz saat 10 gibi falan gittik. İçeri girdik kasadayız, sipariş falan verdik, ama ortalık pek tenha, hiç öyle tıklım tıkış değil. Beklerken eşim tırnaklarıma baktı ve o ne öyle elindeki dedi iğrenen gözlerle. Elime bir baktım hakikaten iğrenç görünüyor. Hiç öyle evdeki gibi değil. Bir şeffaf, bir tonu berbat, bir rezill... ! Ellerimi saklayacak yer bulamadım vallahi.

   Acaba 2 kat ince mi geldi ondan mıııı? Yoksa mc'in ışıklarımı fazla spot? Yoksa bu oje sadece evde kullanmak için mi? 8/ Eve geldim yine pek şirin görünüyorlar... Naapıcağımı bilemedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder