22 Kasım 2010 Pazartesi

Merhabalar!

Merhaba Hanımlar!

 Ben Maniko! Beni tanıyorsunuz eveeet! Ben bildiğiniz gibi spor, diyet, makyaj, zayıflama ilaçları, saç bakımı, cilt bakımı ile ilgili yazılar daha önce yazmıştım. Bazı yazılarım araştırmalar sonucu başkalarının bildiklerini paylaşma üzerine, bazıları ise kendi fikirlerim üzerineydi.. İkisini harmanlayabilmek önemli bence, çünkü hiç bir fikir belirtmeksizin başkalarının araştırmalarını, buluşlarını kendin bulmuş gibi göstermek pek hoş birşey değil. Biz ne bilim adamıyız ne de güzellik uzmanı. Ama saatlerimizi harcayıp araştırarak bulduğumuz şeyleri paylaşmak ve fikir belirtmek tabii bir olaydır. Ayrıca bulunan şeyleri denemek ve paylaşmak en doğal hakkımızdır. Bende bu blog aracılığıyla bilgilerim dahilinde sizlere faydalı olmak ve uzun zamandır görüşemediğim çok sevgili arkadaşlarımla tekrar güzel sohbetler etmek istedim. Başkalarının sitelerinde uğraşıp durmaktansa kendimize ait ufak ama şirin bir blogta hem eğlenmek hem de öğrenmek güzel olur değil mi sevgili arkadaşlarım! Sizlerle tekrar bir arada olmanın heyecanındayım kızlar!

NOT : Lim10 adında bir kızım var artık. Kendisi kedi olur. İlerleyen günlerde resimlerini sizinle paylaşıcam. Umarım onu da seversiniz. Sevgiyle kalın, beni her gün ziyaret edin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder