22 Kasım 2010 Pazartesi

LİM10

  Lim10 benim cici kedi kızım! Uzun yıllarımı köpekçi olarak geçirirken kedilere pek bir uzaktım. Malum.. Bir akşam geldi evime minişim. Annesi ve kardeşleri yoktu... Kimsesizdi.. Yalnız, korkmuş, onun bunun kapısına sığınmış haldeydi. Elim kadar bir şeydi.. (Şimdi kolum kadar oldu tabii =) Görür görmez kucağıma atladı, ben de eve getirdim.  
  Kendisi bildiğiniz sarı bir tekir. Öyle şaşaaalı cins isimleri falan mevcut değil kendisinde.. Ama tam bir güzellik abidesi. Kendisini sevdirdi, ben de bayıla bayıla sevdim. Kumunu kabını aldığım gün tuvalet derdi bitti.  El kadar bebe.. Köpek bakanlar bilirler pek zordur eğitime göndermeden tuvalete alıştırmak. Ama hiç bir problem çıkarmadan alıştı hemen.
 
 Şu an yaklaşık 2 buçuk aylık. Bir tane beyaz pançom vardı, onda uyur, onun tüylerini emer hala bebek gibi cok cok cok! :) Öpücük verir! Bilgisayar masasının üstüne çıkar ve yazı yazıp enter tuşuna basarak arkadaşlarıma gönderir allak bullak eder karşıdakini :)
 
  Neyse kızlar böyle işte.. Bin türlü muzurlukları vardır, ben de bunları ilerleyen günlerde resimleriyle beraber paylaşacağım. Sevgiyle kalın! Yüzünüz hep gülsün! Unutmayın gülmek insanı gençleştirir!  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder