22 Kasım 2010 Pazartesi

NKMED Lazer Epilasyon



   NKMED Güzellik ve Lazer Estetik Merkezi'nden bir klinik ünitesi kazandınız dediler. Ben de lazer epilasyonu denemeyi düşünüyordum. Merakta ediyordum acaba işe yarıyor mu falan diye.. Gidiyim bakalım dedim. Göztepe şubesine gittim.
   Bir sürü klinik ünitesinden ( bölgesel zayıflama, yağ ölçümü diyet listesi, vs..) lazer epilasyonu seçtim. Kaş, çene, bıyık bölgelerinden birini seçiyorsun işte.. bıyığı seçiyim dedim. Aslında kaş seçicektim ama kaş altına lazer epilasyon uygulanamıyormuş. Üstüne de ben gerek görmedim. Aslında sarışın olduğum için hiç birine ihtiyacım yok ama ben biraz pipirikliyim işte.. Neyse uzatmadan bıyığı seçtim. Uygulamayı yaptılar. Böyle kaynak gözlüğü gibi bi gözlük takıyorsun, uygulama yapılıcak bölgeye bir jel sürüyor, fotoğraf çeker gibi flash patlıyormş gibi oluyor işte, aleti uygulama yapılıcak bölgede yapıştırıp basıyor... Üç saniye falan sürüyo bıyığın lazerlenmesi. Bunun için mi geldim bu yolu ben diyesi geliyor insanın.. :)
   Ama tabii esmeler için daha anlamlı bir uygulama.. Çünkü sarı tüyleri görmüyor zaten lazer. Benimkileri de pek görmedi zaten :) Jiletle traş edip kalınlaştırırsanız görür o zaman falan dedi hatun. Ben de olduuu başka isteğin var mı dedim içimden :) Lazer masalı da son buldu benim için böylece...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder