24 Kasım 2010 Çarşamba

Victoria' s Secret Makyaj Kit' im




   Victoria' s Secret kızlarından Adriana' yı koymuşlar kapağına. Pek bir değişik gelmişti kapağı bana, ayrıca paletin içindekilerin kapak kızının yüzünde kullanılmış olması da daha bir şevklendiriyor insanı. Görüyorsun içindekiyle yapabileceklerini sanki. Ne bileyim güzel geldi işte. Ayrıca içindekiler az ama öz gerçekten.


   4 adet far, 1 adet parlatıcı, 1 adet kırmızı ruj, 1 allık ve 1 aydınlatıcı mevcut. Ben daha önceden kaş atı aydınlatıcısı hiç kullanmamıştım. Aklıma bile gelmemişti kullanmak. Hafif parlak bir pudra gibi daha kremsi sanki. Allığı uçuk pembe, önceden daha canlı pembeleri kullanıyordum, allık alışkanlığımı tamamen değiştirdi. Uçuk pembe bir allık yokmuş gibi ama gayette var aslında. Rengini veriyor ama yüzünde allık olduğu belli olmuoyor.


   Farları gayet uçuk tonlarda. Üç farı toz far gibi, ama kadifemsi bir hissiyatı var. Ama üstte en soldan 2. far var ya ona bitiyorum işte. O da daha kremsi bir far. Sedefimsi bir havası var. O da yokmuş gibi sanki ama gayet var ve parıl parıl parlıyor yeri geldiğinde.


  
   Gelelim dudak renklendiricilerine. Görüldüğü üzere parlatıcısını bitireli yıl oldu :) Ben ömrümde öyle güzel bir parlatıcı görmedim. Başka yerlerde çok aradım tek parlatıcı olarak ama bulamadım böyle bir şey. Dudakları kocaman gösteriyor. Önce biraz yapışkanlık hissi veriyor ama onu dudak emiyor sadece parlatıcı kısmı devreye giriyor ve kocaman sade sade parlayan, yani öyle yaldızlı gibi değil sedef gibi, dudaklarınız kalıyor. Benim dudaklarım biraz incedir, o yüzden böyle şeyleri çok seviyorum. Pek kolay silinmiyor o da, hatta resim çekmek için paleti temizlemeye çalıştım ama onun blaştığı yerlerin hepsini çıkartamadım 8)




   Rujumuz ise bordomsu tonlarda ama biraz mat. Üstüne paletin parlatıcısını sürünce mükemmel bir ruj haline geliyor.


   Bu makyaj kiti de  internette aşağı yukarı 50 tl gibi bir fiyata satılıyor. Ama değer kızlar gerçekten !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder