24 Kasım 2010 Çarşamba

Magic Lipstick



       Magic Lipstick daha önceden bir arkadaşımın bana anlattığı benimde aranıp durduğum bir dudak renklendiricisi. Resimdende görüldüğü gibi rengi yeşil fakat sürüldüğünde pembe oluyor. Rengi dudaktan çıkmıyor ve yapış yapış olmuyor. Yalnız tek kat sürülmesi daha iyi çünkü iki üç kat sürünce rengi bayağı koyulaşıyor. Ben kardeşimi bu konu da uyardığım halde dinlemedi ve neredeyse kırmızı dudaklarla gezmiş bütün gün :) Çünkü çıkmıyorda öyle peçeteyle falan silince. Anca akşama :) Dudakları dolgunda gösteriyor bu arada. Arkadaşımda bu özelliği için tavsiye etmişti bana ama öyle heryerde bulunabilen bir şey değil. Ama öyle pahalı birşeyde değil. 3,5 liraya aldım ben ufak bi kozmetik dükkanından. Tavsiye edebileceğim ve çok memnun kaldığım bir renklendirici. Benimkinin renk numarası 33. Başka yerlerdede rastladım aldıktan sonra, bir heves numarasına baktım başka tonları da vardır diye ama onlarda 33.. Kandırıkçılar :) Başka rengi yoktur bunun kesin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder