25 Kasım 2010 Perşembe

Yeni Parfüm-cükler aldımm :)



    İki adet eau de toilette natural sprey pen satın aldım. Hugo Boss (man),  Ralph Lauren (woman)
Kalem parfüm fakat öyle ufacık değiller. Yaklaşık bir karış boyundalar ve fiyatı 1tl idi. Bildiğin bandrollü falan ürünler ama kampanya gibi bişeydi sanırım. Çin malı falan değiller çünkü. Çantama koydum, bir kaç saat kadar içinde dolaştılar benimle. Her çantamı açtığımda buram buram kokuyordu. Hala da kokuyor çantam :)

    Boss'u yani eşime aldığımı daha çok beğendim aslında. Ben erkek parfümlerini daha çok beğeniyorum bazen. Baharatlı bir koku. Parfümeri değişiyle odunsu :)) Ralph' ıda koklaşırken yanımda bir kadın o çok güzel koktu dedi, şöyle bir bakındım bir tane kalmış. Öyle bir gaza geldim aldım :) Zaten bi lira değil mi sonuçta, amaaaaaan! O da çiçeksi tatlı bir koku..


NOT : Lim10 hanımda fotoğraf çekimlerine atlayıverdi. Pek fotojeniktir kızım :)

3 yorum:

  1. bende erkek parfumlerine daha çok bayılıyorum harika kokuyorlar bir yerden eşime erkek parfumu kazanmıştım ben kullandım:)))

    YanıtlaSil
  2. Bazı erkeklerde var kadın parfümünü beğeniyor. Eşime perceive hediye etmiştim ben de onu da ben bitirdim :)

    YanıtlaSil
  3. Genellikle kalem parfümlere sıcak bakmıyordum. Kokusunun kalıcı olmayacağından endişeliydim. Bu yazınızdan sonra bir tane alıp denemeliyim. Kötü de çıksa 1 TL değil mi. Denemeye değer

    YanıtlaSil