23 Kasım 2010 Salı

Süslü lim10 :)




    Kızım benim uykulu uykulu süsledim onu da.. Alttaki boyunluğu yeni aldım. Almamıştım bir sürü çeşidi çıktı şimdiye kadar, herkes takıyor diye bir tiksintim vardı. Ama geçen gün kardeşimle kadıköye gittik alışverişe, salı pazarının eski çıkışının orda ufak bir dükkanda gördük bunu, nazar boncuklarıyla bezenmiş. Dayanamadık aldık :) 2,5 tl
    Lim10un boynundaki renkli şeylerde upuzuuun bir kolye. Tahta boncuklardan. Kurdelamız ise toka oluyor. Mavi - siyah küt saçlarımda çok hoş duruyor. Hediye paketi gibi oluyor kafam tabi. Saçım zaten peruk gibi duruyor. Mavi - siyah biraz öyle gösteriyor saçı, normal siyah kullanamıyorum zaten. Kendi saç rengimde lim10 un sarı tüyleriyle aynı renk aslında. Millet çok küfrediyor, biz o rengi kuaförde doğal görünmesi için uğraşıyoruz olmuyor sen gidip siyaha boyuyorsun diye. Ben de benim saçım siyah değil Mavi - siyah diyorum inatla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder